Hej fran Kina// Gilai

Hej,
jag har klarat mig hittills. Hurra!
Alla andra ater KFC och Mc'donalds frukost, lunch och middag medans jag far ata traditionella Beijing ratter. Vilket kan vara bade bra och daligt. T.ex. daligt nar man far ata kattoron och "DonkeyDick" med lila bonor. Men bra nar man far traditionella hemlagade damplins.
Idag har vi sett kinas teori om forsta manniskan(Ape man eller Zhoukoudian) som enligt de levde utanfor staden Beijing. Vi fick dessutom spela basket mot etrt kinesiskt lag fran en skola vi traffade. Kineserna driblar snabbt! De vann 16-15 till kineserna. Vi at lunch med de och fick lyfta en hel kycklingklubba med vara atpinnar. De tog valdigt manga bilder pa oss och bad oss att skriva vara "kokonummer"(en kinesisk vertion av Skype) pa deras hander. Vi var alla glada att traffa de men behovde atervanda till skolan.
Det var allt jag hade att skriva!
Mvh
Gilai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0