Nihao! Vi ar i kina!

Nu ar gruppen i kina och har det skoj!! Vi har fatt traffa skolans rektor och vissa av eleverna har fatt traffa sina kinesiska kompisar. Och ja, ni kan vara lugna! Alla lever, ingen och ingenting har forsvunnit. Vi har problem med att lagga in bilder men vi hoppas kunna losa det senare.


Flyg resan gick bra och det var valdigt trevligt men maten var inte uppskattad! Manga kunde inte sova sa nu ar nog de flesta av eleverna trotta.

De som inte har traffat sina kinesiska kompisar kommer gora det snart!
Xiang Ling ska fixa sitt kinesiska telefon nummer snart som vi sa smaningom ska lagga ut pa bloggen.

Vi fick mat i skolan och det var inget bra intryck. Det var en dalig kombination men vi skyller pa att vi bara inte ar vana :>

Jag kan saga at jag saknar min familj redan. Kanske for att jag ar trott eller kanske for att jag ar lite radd. Det kanns overkligt. Inte alls som iom vi ar i kina. Vi har nog inte vaknat an.
\TOALLETERNA!!

JAG VAR RADD ATT TOALETTERNA SKULLE SE UT SOM DE GOR. MAN M{STE HUKA SIG NER OCH KISSA :(

Jag tog en del bilder, en massa egobilder pa mig och lee. (for er som bryr sig)

Naah, tio timmars flygtur ar inget for mig...

PS: Det ar otroligt varmt har, saaaa skont! >:) 8 grader!?! Det kanns varmare!

SOLGLASOGON AR BRA ATT HA!

// Seyma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0