Seyma is in CHINA!!

Ar med min homestay familj nu och ska snart ata. Idag har vi varit i National parken. Det var verkligen te=revligt och vi har fatt se sa mycket av den kinesiska kulturen, det ar dock problem hod visssa familjer eftersom de tror vi kan ata mer mer an vad vi orkar.  I national parken sag vi pa nar de dansade folkdans och vi fick aven vara med att dansaDe frossar i oss maten och vissa har ingen talan om hur mycket de far ata.
Jag och manga andra mar bra, men vi har en viss hemlangtan redan; Speciellt jag :O
Jag har verkligen pa bara en dag fatt en del i mig av den kinesiska kulturen. Vad man ska gora och inte gora och hur man ska bete sig. :D


Nar vi var i bilen fick jag se ett par stellen nar vi gick till skolan, Liang guang da jie, det var gata med en massa trafik och manniskor som gick hit och dit. Busschauforrerna var for det mesta bara tjejer.
Jag fick ocks[ lara mig att det finns 56 olika minoritets nationaliteter och att 52 av de hade sitt egna sprak.

seyma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0